انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی
نوشته شده توسط : عباسی

 طراحی اپلیکیشن تکثیر نرم افزار در گوگل پلی میان مارکت های داخلی و فرنگی با بیشتراز یک میلیارد استفاده کننده فعال ماهانه سبب ساز ارتقا اعتبار جهانی مارک شما و کسب درآمد خواهد شد به دلیل آنکه گوگل پلی با‌یقین یک کدام از وسیع ترین پلتفرم های نشر و فروش نرم افزار های اندرویدی به حساب آورده می شود.

توسعه و گسترش‌دهندگان اهل ایران برای نشر نرم افزار‌ اندروید در گوگل‌پلی تحت عنوان وسیع ترین دکان‌های نرم افزار جهان مستلزم ایجاد حساب گوگل پلی میباشند که متاسفانه به جهت وجود محدودیت ها برای توسعه و گسترش دهندگان قابلیت تولید این اکانت ها برای آن‌ها نیست . شما میتوانید با ایجاد حساب دولوپری و اتصال اکانت ارزی خویش به حساب ، نرم افزار های خویش را تثبیت و نشر دهید . کمپانی اپتو در وقت و مخارج شما صرفه جویی کرده و نگرانی های شما‌را در نشر نرم افزار برطرف می‌کند.

نشر نرم افزار در گوگل پلی

 

تکثیر در بازار و مایکت
نشر در بازار و مایکت، سکوی پرتاپی برای توسعه و گسترش‌دهندگان جهت معرفی نرم افزار‌شان میباشد. چنانچه جامعه‌ی انگیزه شما، یوزرها فارسی گویش میباشند بهتر میباشد نرم افزار خویش را در مارکت‌های اهل ایران نظیر کافه بازار و مایکت منتشر فرمائید، چون این دو مارکت دارنده نصب و محبوبیت زیاد بین یوزرها اهل ایران میباشند.

از موردها اصلی که بازدارنده تکثیر نرم افزار در دو مارکت بازار و مایکت میگردد، می شود به استفاده کننده پسند نبودن، نرم افزار های اینترنت ویو، محتوای نامناسب و … اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: